Your Ad Here
My Moms Mom n fashion Mom n Travel
MSDM-HRD Marketing Akuntansi - MK Communication Psychology Ilmu Hukum Journal online
Gossips Shopping online
Contact Us

Kajian Bisnis Franchise Makanan di Indonesia

JURNAL MANAJEMEN & KEWIRAUSAHAAN, VOL. 7, NO. 1, MARET 2005: 83-98

AUTHOR:
Dewi Astuti

ABSTRACT:

Bisnis franchise makanan di Indonesia berkembang dengan cepat. Beberapa faktor yang mendorong pertumbuhannya adalah ciri-ciri dari franchise itu sendiri, meningkatnya daya beli, tersedianya sumber daya dengan keahlian yang dibutuhkan, return on investment yang tinggi serta faktor internal seperti motivasi, kepribadian yang terbuka serta perubahan gaya hidup 
Kata kunci: franchise, studi pemasaran, studi keuangan.

Other Descriptions:
Food franchising business in Indonesia is growing up very fast. Factors that urge the growth are the specific characteristics of franchise inself, the rise of market demand, the availability of skilled labor, the high of return on investment and the internal factors such as the motivation, personality and the changing life style.
Keywords: Franchise, Marketing studies, Financial studies.

FULL TEXT: FREE DOWNLOAD FRANCHISE

1 comments:

Lisus said...

Pak, boleh permisi pakai artikelnya untuk saya gunakan di web saya yang berisi mengenai franchise makanan?

Post a Comment

 

PsikoPedia | Marketing and Management | MSDM-HRD | Ilmu Komunikasi | Akuntansi dan Manajemen Keuangan | Ilmu Hukum | Jurnal Online | Gossips Celebrity | Travel and Pleasure | Fashion | My Mom Blog

Copyright AROUND THE WORLD OF MARKETING MANAGEMENT © 2010 - All right reserved - Using Blueceria Blogspot Theme
Best viewed with Mozilla, IE, Google Chrome and Opera.